۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران :

برخورد قضائی قاطع و بی طرفانه بسیار تاثیرگذار است

برخورد قضائی قاطع و بی طرفانه بسیار تاثیرگذار است

رباط کریم- قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برخورد قضائی قاطع و بی طرفانه بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی رضا شاکرمی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری رباط کریم طی سخنانی گفت: امنیت اخلاقی، اجتماعی و روانی در جامعه بسیار مهم است و اصلی ترین وظیفه دستگاه قضا پیگیری حقوق عامه و برقراری عدالت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند سرقت در ایجاد آسایش، آرامش و حس اعتماد بسیار حائز اهمیت است، گفت: حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری و مطالبه گری از حق مردم از دیگر وظایف دستگاه قضائی است.

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: پیوستگی میان مردم و نظام قضائی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که این پشتوانه مردمی سرمایه اجتماعی برای دستگاه قضائی محسوب می‌شود که موجب دلگرمی و تلاش بیشتر خدمتگزاران در مسیر عدالت گستری است.

وی برخورد قضائی قاطع و بی‌طرفانه را بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: کسی که وارد دستگاه قضائی می‌شود باید با آگاهی به بررسی مشکلات بپردازد و این رسیدگی بی طرفانه و براساس موازین قضائی باشد.

در مراسمی که صبح یکشنبه و با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد، مرتضی طهماسبی که پیش‌تر دادستان دماوند بوده، به عنوان رئیس جدید دادگستری رباط کریم معرفی شد.

کد خبر 6270479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha