۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۵۵

زارع:

میزان فروش نفت و موضوع هدفمندی یارانه‌ها درکمیسیون تلفیق بررسی شد

میزان فروش نفت و موضوع هدفمندی یارانه‌ها درکمیسیون تلفیق بررسی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و همچنین هدفمندی یارانه‌ها در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برای بررسی ناترازی‌های حوزه انرژی بودجه برگزار شد.

وی ادامه داد: میزان تولید، فروش نفت و ناترازی حامل‌های انرژی و هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

زارع تاکید کرد: اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سوالاتی در زمینه کسری بودجه، هدفمندی یارانه‌ها و میزان تولید نفت مطرح کردند تا درباره جلوگیری از ناترازی بودجه اطمینان حاصل شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده کشور تصریح کرد: این کمیسیون هنوز به مباحث مربوط به ناترازی بودجه ورود نکرده و در حال بررسی کلیات لایحه بودجه است.

زارع بیان کرد: قطعاً درباره ناترازی‌ها اعم از ناترازی بنزین، گازوئیل و صنایعی که از گاز استفاده می‌کنند، تصمیماتی خواهیم گرفت تا این موارد به نفع مردم و به نفع تولید باشد و شاهد حداقل کسری در هدفمندی یارانه‌ها باشیم.

زارع متذکر شد: در جلسه صبح امروز این کمیسیون با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین مسئولان بانک مرکزی در رابطه با مسائل ارزی در لایحه بودجه بحث و تبادل نظر شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۵ نوع نرخ ارزی در کشور وجود دارد که تلاش می‌شود در بودجه سال آینده این تعداد نرخ ارزی به دو نوع نرخ نظیر ارز ترجیحی و شناور مدیریت شده تبدیل شود.

کد خبر 6270559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha