۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۴۷

طی تفاهم نامه‌ای تاکید شد؛

پررنگ شدن نقش ائمه جماعت بزرگان مساجد کرمانشاه در قالب«صلح یاران»

پررنگ شدن نقش ائمه جماعت بزرگان مساجد کرمانشاه در قالب«صلح یاران»

کرمانشاه- طی تفاهم نامه‌ای بین معاونت حل اختلاف دادگستری و تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر پررنگ شدن نقش ائمه جماعت بزرگان مساجد کرمانشاه در قالب «صلح یاران» تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد میرزایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه با حضور در معاونت حل اختلاف استان کرمانشاه، تفاهم نامه‌ای با سعید قادری فصیح معاون قضائی دادگستری استان کرمانشاه به منظور ترویج فرهنگ صلح در مساجد شهر کرمانشاه امضا کرد.

در این تفاهم نامه بر ضرورت پررنگ‌تر شدن نقش ائمه جماعت و بزرگان مساجد در قالب صلح یاران اشاره شده که می‌توان از این طریق به رفع کدورت، درگیری و مشکلات آحاد جامعه کمک و آنها را حل و فصل نمود.

حجت الاسلام محمد میرزایی در این نشست اظهار کرد: یکی از بحث‌ها و تاکید حضرت آقا احیای مساجد، مسجد برقرار و استفاده‌های مختلف از مساجد و کارکردهای آن است‌.

وی افزود: اگر مسجد و امام جماعت مسجد توانایی مصالحه را پیدا داشته باشند، می‌توانند جهت اصلاح ذات البین در همان محله ایفای نقش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این اقدام منجر به کاهش حجم ورود پرونده‌ها در محاکم قضائی و همچنین تألیف قلوب در جامعه می‌شود.

کد خبر 6270595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha