۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

خواسته «هریس» از ایران چیست؟

خواسته «هریس» از ایران چیست؟

معاون رئیس‌جمهور آمریکا امروز در ارتباط با تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه ایران گفت: از ایران می‌خواهیم به حمله اسرائیل جواب ندهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی در این کشور امروز یکشنبه گفت: از ایران می‌خواهیم به حمله اسرائیل جواب ندهد. این یک اشتباه است و ما مثل دفعه قبل برای دفاع از اسرائیل آماده هستیم!

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی «سی بی اس» با هدف فریب افکار عمومی از کمک‌های آشکار و گسترده کشورش به اشغالگران قدس اضافه کرد: باید کاهش تنش در منطقه انجام شود. آمریکا از طریق کانال‌های دیپلماتیک و دیگر کانال‌ها برای اطمینان از این کار تلاش می‌کند.

کد خبر 6270608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر US ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      0 0
      خودش هم نمی داند۔پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری سازمان اطلاعات اسرائیل خواسته های اورا به او اموزش میدهد۔میگوید دست از پا خطا کنی با ما طرف هستی۔
    • ایرانی JP ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      1 0
      چرا خبرگزاری مهر با درج نقل و قول از این عاملینِ جنایت و خونریزی و حرامزادگی، ساحت سایت خبرگزاری رو نجس و لکه دار می‌کنید ؟!!!! این گونه ها جز مزخرف و زیاده گویی و ... چیز دیگری برای گفتن دارند؟!!!؟!