۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۳۳

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران:

هم افزایی خوبی برای تئاتر بچه‌های مسجد در مازندران ایجاد شده است

هم افزایی خوبی برای تئاتر بچه‌های مسجد در مازندران ایجاد شده است

بابل- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هم افزایی خوبی بین نهادهای متولی برای رویداد تئاتر بچه‌های مسجد در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه یکشنبه در حاشیه رویداد تئاتر بچه‌های مسجد افزود: این رویداد میراث بزرگ حوزه هنری است که تبدیل به راهکاری برای ترویج معارف اسلامی در نوجوانان با ابزار هنر و جاذبه‌ای برای حضور فعالانه در مساجد شده است.

وی‌گفت: در طرح بچه‌های مسجد امیدواریم بتوانیم جذابیت‌های مسجد را با ابزار هنر برای قشر نوجوان بیشتر کنیم و بر همین اساس در این طرح رویکردِ از آموزش تا اجرا را دنبال خواهیم کرد.

وی با اظهار این که در جامعه اسلامی، از صدر اسلام تاکنون، مهمترین حرکت‌های اجتماعی در بستری به نام مسجد انجام شده است، گفت: لذا عرضه برنامه‌های جمعی از جمله سرود، تئاتر، هنرهای تجسمی و … در مکان مقدسی همچون مسجد بهتر صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: در مازندران هم افزایی خوبی بین نهادهای متولی در عرصه مسجد برای جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد به وجود آمده است و سازمان تبلیغات اسلامی برای میزبانی آثار هنری در مساجد منتخب کاملاً آماده است.

حجت‌الاسلام درخشنده تصریح کرد: در این طرح، علاوه بر تربیت نیروی حرفه‌ای و انقلابی تئاتر، به دنبال تربیت مدیران فرهنگی نیز هستیم.

وی گفت: در همین راستا برای رسیدن به این اهداف بزرگ، چشم‌انداز ۹ ساله‌ای را تعریف کرده‌ایم که به سه دوره سه ساله تقسیم می‌شود و معتقدیم جریان بچه‌های مسجد در آینده تأثیر شگرفی در جریان تئاتر کشور رقم خواهد زد.

کد خبر 6270624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha