۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی:

۱۲۰۰برنامه هفته «بسیج دانش آموزی» در آذربایجان غربی اجرا می شود

۱۲۰۰برنامه هفته «بسیج دانش آموزی» در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری یک هزار و ۲۰۰ برنامه همزمان با هفته «بسیج دانش آموزی» در مدارس استان خبر داد.

سرهنگ جهانگیر اسلام پرست در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از ۸ تا ۱۳ آبان ماه با برگزاری ۱۲۰۰ برنامه در مدارس استان اجرا می‌شود، افزود: برگزاری اجلاسیه ۷۷۷ دانش آموز شهید، رویکرد ملی «روایت‌نو»، رویداد ملی «دست‌سازه‌ها»، مسابقه ملی بیانیه گام دوم انقلاب، رویداد ملی جاسوس‌خانه و برنامه «رفیق شهیدم» بخشی از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بسته میدان‌دار یعنی میدان داری نوجوانان برای مقابله با استکبار جهانی، عنوان کرد: ‏تبیین جنایات آمریکا در ایران و جهان، تبیین جنایات رژیم ‏کودک‌کش صهیونیستی، تبیین جنگ شناختی در مدارس، تبیین نقش دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ شناختی ‏در مدارس و تبیین نقش دانش‌آموزان در پیشرفت کشور از محورهای اجرایی در این بسته به شمار می‌رود.

سرهنگ اسلام پرست با بیان اینکه رویداد ملی جاسوس خانه نیز در قالب ۴۰ سوال تشریحی در سطح مدارس استان با توجه به اسناد لانه جاسوسی برگزار می‌شود ادامه داد: ‏‎ دانش‌آموزان از این طریق با جنایات رژیم آمریکا و اسرائیل مبتنی بر اسناد آشنا می‌شوند.

اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش آموز آذربایجان غربی نهم آبان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی همچنین از برگزاری اجلاسیه ۷۷۷ شهید دانش آموز همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد و گفت: این اجلاسیه ۹ آبان ماه با حضور بیش از سه هزار دانش آموز و مسئولان کشوری و استانی در ارومیه برگزار می‌شود.

سرهنگ اسلام پرست اضافه کرد: همچنین همزمان با هفته بسیج دانش آموزی رویکرد ملی «روایت نو» و رویداد ملی «دست‌سازه‌ها» در سطح مدارس استان برگزار می‌شود، گفت: رویداد روایت نو شامل سه بسته نمایشی با محورهای پیشرفت‌های کشور، دستاوردهای انقلاب اسلامی، و افشای جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: در رویداد ملی دست سازه‌ها نیز دانش‌آموزان با خلاقیت و نوآوری خود دست‌سازه‌هایی را طراحی و ساخته و آن‌ها را در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایش می‌گذارند و دانش‌آموزان همچنین با ساخت نماهنگ‌هایی از این دست‌سازه‌ها در رقابت شرکت خواهند کرد و آثار برتر جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد.

مسابقه ملی بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان غربی با اشاره به برنامه «رفیق شهیدم» افزود: این برنامه به حمایت از کودکان مظلوم غزه اختصاص دارد در این مراسم، نمادها و تصاویر شهدای غزه در راهپیمایی روز دانش‌آموز به نمایش گذاشته می‌شود تا همبستگی دانش‌آموزان ایرانی با هم‌سن‌وسالان فلسطینی خود و آشنایی بیشتر با مشکلات کودکان تحت اشغال در این سرزمین به نمایش درآید.

وی برگزاری مسابقه ملی بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری تجمع دانش آموزان با عنوان نسل سیلمانی با هدف محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تجلیل از دانش آموزان برتر به همراه مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

کد خبر 6270628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha