سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی:

شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه شاد مصوبه‌ای نداشته است

شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه شاد مصوبه‌ای نداشته است

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه دانش آموزی شاد مصوبه ای نداشته و رسانه ها در این باره دچار اشتباه شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، حسین دلیریان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به انتشار برخی اخبار درباره ابلاغ یک مصوبه توسط شورای عالی فضای مجازی، گفت: پیش از ظهر امروز خبری مبنی بر ابلاغ مصوبات شورای عالی فضای مجازی درباره شبکه شاد منتشر شد که متأسفانه برخی رسانه‌ها در این زمینه دچار اشتباه شده اند؛ شورای عالی فضای مجازی یا مرکز ملی فضای مجازی چنین ابلاغیه‌ای را صادر نکرده است.

وی افزود: این ابلاغیه در واقع توسط وزارت آموزش و پرورش و با امضای وزیر محترم، مستند به یک مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تهیه و ابلاغ شده است.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰، سند الزامات سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در جلسه ۷۳ شورای عالی فضای مجازی به تصویب رسیده که براساس آن، برای افزایش پایداری و تداوم خدمات رسانی شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) به عنوان بخشی از زیست بوم جدید تعلیم و تربیت رسمی عمومی کشور، وزارت آموزش و پرورش باید یکسری اقدامات را انجام دهد.

کد خبر 6270634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهرداد آقائی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      0 0
      به نظرم باید برای هر مقطع تحصیلی شامل ابتدایی تا دکتری باید واحد درسی زبان انگلیسی عمومی را گنجاند!