۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۲۸

فرماندار مهاباد:

کمک مهابادی‌ها به مظلومان غزه و لبنان به ۲.۵ میلیارد ریال رسید

کمک مهابادی‌ها به مظلومان غزه و لبنان به ۲.۵ میلیارد ریال رسید

ارومیه - فرماندار ویژه مهاباد گفت: مردم نوع دوست این شهرستان طی ۲ هفته گذشته بیش از ۲.۵ میلیارد ریال به مردم مظلوم غزه و لبنان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عباسی روز یکشنبه در حاشیه آئین استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مهاباد افزود: خیران این شهرستان دارای سابقه درخشان در مشارکت در امور خیریه بوده و اکنون نیز اقشار مختلف این شهرستان از پایگاه محل جمع آری کمک‌های مردمی استقبال خوبی داشته‌اند.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در پویش ایران همدل و دیگر پویش‌های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، اضافه کرد: با کمک و مدد الهی به زودی شاهد پیروزی محور مقاومت، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: امروز جهان شاهد جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و لبنان است که قلب همه آزادی‌خواهان دنیا را به درد آورده و شایسته است همه ما در با هر وسعت مالی کمک‌های خود را اهدا کنیم.

عباسی افزود: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ زده در قالب پویش به وقت همدلی، با مشارکت اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال انجام می‌شود.

شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ برای کمک به مردم غزه و شماره ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ برای کمک به مردم لبنان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6270671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha