سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

به صورت رسمی چیزی درباره گفت‌وگوها دریافت نکرده‌ایم

به صورت رسمی چیزی درباره گفت‌وگوها دریافت نکرده‌ایم

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مقاومت به صورت رسمی چیزی درباره گفت‌وگوها دریافت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد الحاج موسی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما به عنوان مقاومت فلسطین چیز رسمی‌ای را درباره گفت‌وگوها دریافت نکرده‌ایم.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه سخنان خود افزود: ما از شروطی که در قالب پیشنهاد بایدن با آن موافقت کردیم، کوتاه نخواهیم آمد.

موسی ادامه داد: دولت آمریکا با حمایت نامحدود از رژیم اشغالگر آرای بسیاری از یهودیان را از آن خود کرد. این دولت در حال حاضر نیز تلاش می‌کند با ادعای اینکه خواهان توقف جنگ است، آرای مردم عرب و مسلمانان را به دست بیاورد.

وی افزود: ما از اشغالگران می‌خواهیم که در برابر آزادی اسرا بها بپردازد. این بها، آتش‌بس و عقب‌نشینی کامل است. هدف اصلی این جنگ کوچاندن ملت فلسطین است، بنابراین ما نمی‌توانیم برگ اسرا را از دست بدهیم تا دوباره تجاوزگری از سرگرفته شود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما خواهان توافقی هستیم که دربرگیرنده آتش‌بس باشد. ما از توافقی استقبال می‌کنیم که بر قاعده شروط اعلامی ما انجام شود.

موسی ادامه داد: گردان‌های مقاومتِ تاسیس‌شده از سوی گردان‌های قدس در کرانه باختری به مقابله با اقدامات بن گویر و اسموتریچ ادامه خواهند داد.

کد خبر 6270690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha