۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۳۴

سرپرست راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در هفتکل

تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان جوانی جمعیت در هفتکل

اهواز - سرپرست راه و شهرسازی خوزستان از تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان هفتکل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عمادی عصر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به نشست مشترک با نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان اظهار کرد: در این نشست مباحث تأمین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و احداث جاده خروجی هفتکل به سمت باغملک مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد. همچنین موضوع واگذاری اراضی در راستای تأمین خدمات و اراضی موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد.

عمادی ادامه داد: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، در استان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به متقاضیان است.

سرپرست راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل این اداره‌کل اعم از محدوده و حریم شهرها بر اساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.

عمادی گفت: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبحث اراضی مورد نیاز، توافق با مالکان اراضی و… مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در شهرستان هفتکل بیش از ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و ۲۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت تأیید نهایی شده‌اند.

سرپرست راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل داده شد و برای ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پروژه تعریف شده است.

عمادی در خصوص پروژه‌های راه‌سازی هفتکل عنوان کرد: عملیات اجرایی تعریض و چهار خطه خروجی هفتکل به سمت باغملک از سه راهی کارخانه سیمان تا سه راهی سرتیوک نیز به طول ۲ کیلومتر یکی از مطالبات مردمی است که مقرر شد در نشستی با معاون وزیر این مورد را پیگیری کنیم.

کد خبر 6270706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha