۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۴۶

پیام سردار سلامی به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در تفتان

پیام سردار سلامی به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای انتظامی در تفتان

سردار سلامی با انتشار پیامی خطاب به فرمانده کل انتظامی کشور، شهادت «پاسداران امنیت کشور» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به فرمانده کل انتظامی کشور، شهادت جمعی از «پاسداران امنیت کشور» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی کشور

سلام علیکم؛

شهادت جمعی از "پاسداران امنیت کشور" در درگیری با جنایتکاران تروریست و مزدور استکبار جهانی در منطقه تفتان استان سیستان و بلوچستان را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شجاع و شریف فراجا به ویژه خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این اقدام شرارت آمیز که مقارن با اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی به میهن اسلامی صورت پذیرفت، بیانگر هماهنگی و هم افزایی بدخواهان ملت ایران در داخل و منطقه پیرامونی سیستان و بلوچستان قهرمان با جنایتکاران صهیونی تحت منویات شیطانی دشمن اصلی انقلاب و نظام اسلامی آمریکای خبیث و مزدور است که در برخورد با هوشمندی و هوشیاری مردمان ایران زمین و حافظان امنیت، آرامش و آسایش جامعه ایرانی راه به جایی نخواهد برد و بیش از پیش بر دامنه خشم و نفرت عمومی علیه آنان می‌افزاید.

با درود و صلوات به ارواح مطهر شهیدان حادثه تروریستی تفتان و طلب علو درجات برای آنان، دوام توفیق جنابعالی و پلیس خدوم و مردمی در صیانت از امنیت پایدار کشور و مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی و عوامل ناامنی و سلب آرامش مرزها و شهرها میهن اسلامی را از خدای قادر متعال طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر 6270745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha