۷ آبان ۱۴۰۳، ۹:۴۵

طی نشستی؛

راهکارهای اکران فیلم سینمایی «باغ‌ کیانوش» در گیلان بررسی شد

راهکارهای اکران فیلم سینمایی «باغ‌ کیانوش» در گیلان بررسی شد

رشت- طی نشستی راهکارهای اکران حداکثری فیلم سینمایی «باغ‌ کیانوش» محصول مشترک کانون پرورش فکری و سازمان سینمایی سوره در گیلان مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی درجهت اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره، به میزبانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان در رشت انجام شد.

«سید جلیل میرعظیمی» مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در این هم‌نشینی به اهمیت هم گرایی مجموعه‌های فعال در عرصه تعلیم و تربیت، به ویژه تعامل کانون و آموزش و پرورش پرداخت و اظهار کرد: ارائه محصول فرهنگی فاخر و تلاش برای بهره مند سازی هر چه بیشتر مخاطبان از نقطه‌های مشترک این دو مجموعه فعال در عرصه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به تولید فیلم سینمایی «باغ کیانوش» از سوی کانون پرورش فکری و سازمان سینمایی سوره گفت: این محصول فرهنگی با رویکرد تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، عنوان بهترین فیلم و بهترین جلوه‌های ویژه بخش فیلم‌های سینمایی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان کسب کرده است.

میر عظیمی ضرورت اکران حداکثری این فیلم با توجه به رویدادهای اخیر را یادآور شد و ادامه داد: برای نمایش این محصول فرهنگی در شهرستان‌های دارای سینما، سالن‌های کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش و همچنین، در بستر تماشاخانه سیار برنامه داریم.

وی افزود: فیلم «باغ کیانوش» برگرفته از کتابی به همین نام است و معرفی این کتاب نیز گامی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه به شمار می‌رود.

میرعظیمی با اشاره به نقش‌آفرینی مجید پتکی و شهرام حقیقت دوست، از هنرمندان گیلانی در این فیلم گفت: همزمان با آغاز اکران این فیلم در روز پنج‌شنبه، ۱۰ آبان امکانی برای حضور و تجلیل از این هنرمندان در سینما سپیدرود رشت فراهم شود.

آمادگی برای اکران «باغ کیانوش» در مناطق کم برخوردار گیلان

«مهدی مباشرت کار» نماینده حوزه هنری استان گیلان هم در این نشست از آمادگی‌های لازم برای اکران سراسری فیلم باغ کیانوش در شهرستان‌ها و مناطق کم برخوردار خبر داد.

گفتنی است، فیلم «باغ کیانوش» محصول مشترک کانون پرورش فکری و سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی رضا کشاورز حداد و تهیه کنندگی محمد جواد موحد عنوان بهترین فیلم و بهترین جلوه‌های ویژه بخش فیلم‌های سینمایی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرد و داوران کودک و نوجوان جشنواره نیز جایزه بخش نوجوان را به این فیلم اهدا کردند.

کد خبر 6270920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha