۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد:

تورهای گردشگری غیر مجاز در استان متوقف می شوند/ برخورد با ۲۷ مورد

تورهای گردشگری غیر مجاز در استان متوقف می شوند/ برخورد با ۲۷ مورد

یاسوج_ معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تورهای گردشگری غیر مجاز در استان متوقف می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید کرمی افزود: عوامل برگزاری ۲۷ تور گردشگری که پروانه فعالیت نداشتند، پس از شناسایی به اداره اماکن و پلیس فتا معرفی شدند.

وی ابراز داشت: اغلب این تورها در فضاهای مجازی فعالیت داشته و اقدام به تبلیغ می‌کنند و تاکنون چندین مورد تور بدون مجوز برگزار کردند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی استان گفت: باهدف کاهش برگزاری تورهای غیرمجاز اسامی دفاتر خدمات مسافرتی استان به سازمان حمل‌ونقل و پلیس‌راه استان ارسال و اطلاعات لازم به این ارگان‌ها نیز اعلام‌شد.

وی خاطرنشان کرد: از گردشگران درخواست داریم برای حفظ سلامت خود، تورهای گردشگری غیرمجاز را همراهی نکنند و چنانچه اطلاعاتی از نحوه برگزاری این تورها و محل تجمع آنها در اختیار دارند، مراتب را به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کرمی تصریح کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان، جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و حمایت از راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز ازجمله اهداف است.

کد خبر 6271032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha