۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰

امام جمعه موقت اهواز:

باید از خانواده شهدا و نگاه و دیدگاه آنان درس بگیریم

باید از خانواده شهدا و نگاه و دیدگاه آنان درس بگیریم

اهواز - امام جمعه موقت اهواز گفت: باید از خانواده شهدا و نگاه و دیدگاه آنان درس بگیریم و آنان را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی روز دوشنبه در آئین تشییع پیکر شهید پدافند ارتش در ماهشهر اظهار کرد: دشمن از قدرت جمهوری اسلامی اطلاع ندارد از این رو باید قدرت جمهوری اسلامی را به دشمنانش فهماند.

وی خطاب به سربازان، درجه‌داران، سردارن، خانواده شهدا و… افزود: امروز باید بدانیم و آگاه باشیم که شهدای در چه راهی قدم گذاشتند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نطق شهدا پس از شهادتشان باز می‌شود ادامه داد: سروان حمزه جهاندیده و محمدمهدی شاهرخی‌فر تنها ۲ اسم نیستند بلکه ۲ مکتب هستند که امروز باید با دقت به صدای آنان گوش فرا داد.

وی با اشاره به سخنان پدر شهید جهاندیده در خصوص تقدیم فرزندش به اسلام، وطن و رهبری گفت: باید از خانواده شهدا و نگاه و دیدگاه آنان درس بگیریم و آنان را الگو خود قرار داد.

حاجتی، تاریخچه کشورهایی که در جنگ‌های مختلف با وجود اینکه اعلام بی‌طرفی کردند اما به نابودی کشیده شدند را تشریح کرد و توضیح داد: اینکه چنین کشورهایی نسبت به دشمن بی‌تفاوت باشند و با آن کاری نداشته باشند؛ بدین معنا نیست که دشمن با آنها کاری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر گاه ایران نسبت به خود و اطرافش بی‌تفاوت بود کشور تجزیه شد، بیان کرد: در سال ۱۳۲۰ ارتش پهلوی که یکصد هزار نفر داشت اعلام بی‌طرفی کرد اما انگلیس همان زمان شروع به تصرف کرد و دشمن قدم در قلب کشور نهاد اما اکنون دشمنان ایران اسلامی، بیش از یکهزار کیلومتر دورتر موشک شلیک می‌کنند و به خیال خود حمله‌ای را ترتیب داده اند در حالی که هر عاقلی می‌داند این حرکت دشمن هیچگونه ارزش نظامی ندارد.

کد خبر 6271039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha