۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

۱۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید ایتام در مازندران شناسایی شد

۱۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید ایتام در مازندران شناسایی شد

ساری- مدیرکل کمیته امداد مازندران از جذب ۱۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید سال جاری برای حمایت از ایتام در استان خبر داد.

میثم معافی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مازندران دو هزار و ۶۷۸ فرزند یتیم و ۱۱ هزار و ۵۳۸ فرزند محسنین مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین هستند که ۶۳ هزار و ۹۱۷ حامی از آنان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان و خیرین خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایه‌های انسانی ارزشمند، تأثیر گذار و غیر قابل انکار دارای اهمیت ویژه در طرح اکرام ایتام و محسنین هستند گفت: ۲۱۳ نفر از حامیان ایرانی خارج از ایران از هفت قاره و ۴۵ کشور در دنیا حمایت از هزار و ۷۷۲ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان مازندران را بر عهده داشته و ماهیانه مبالغی را به حساب مستقیم این فرزندان پرداخت می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری حامیان خارج از کشور بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تومان در طرح اکرام ایتام و محسنین (فرزندان غیر یتیم محروم) کمک کردند.

معافی با اشاره به اینکه هدف کمیته امداد در جذب حامی توسعه فرهنگ خیر و احسان است گفت: به دنبال ایجاد توسعه مسیر اجتماعی انفاق و کمک به محرومان هستیم که در این راه ایرانیان خارج از کشور سفیران و پرچمداران ما در خارج از مرزهای کشور هستند.

معافی در پایان با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۱۴ هزار و ۵۷۱ حامی جدید در مازندران جذب شد خاطر نشان کرد: در این شش ماه حامیان نیک اندیش ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب ۱۴ هزار و ۲۱۶ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین استان واریز کردند.

کد خبر 6271303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha