۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در استان بوشهر ابلاغ شد

۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در استان بوشهر ابلاغ شد

بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ابلاغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از اشتغال در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و تسهیلات مناسبی به این منظور اختصاص می‌یابد.

وی نرخ بیکاری استان بوشهر در تابستان امسال را ۷.۹ درصد اعلام کرد و ادامه داد: در این زمان میزان مشارکت اقتصادی استان بوشهر ۳۹.۹ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از ثبت اشتغال ۹ هزار ۵۰۰ نفر در استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تعهد اشتغال امسال در استان بوشهر ۱۸ هزار و ۱۹۹ است.

ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت

وی از ابلاغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در قالب مشاغل خرد و خانگی در استان بوشهر خبر داد و افزود: این تسهیلات با نرخ ۴ درصد و به‌صورت قرض‌الحسنه به نهادها و بنیادهای استان بوشهر ابلاغ شده است.

کشاورزی از ایجاد ۲۲ هزار فرصت شغلی با ارائه این تسهیلات خبر داد و بیان کرد: نظارت بر تسهیلات پرداختی بر عهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تاکنون ۵۴ درصد برنامه محقق شده است.

وی با اشاره به حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی تاکید کرد: طرح‌های کارفرمایی می‌توانند تا سقف چهار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند

تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: از روش‌های مختلف از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، ارتقای بهره‌وری، تکمیل طرح‌های تولیدی نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد، کمک به اشتغال‌های حاصل از ایجاد کسب‌وکارهای خانگی و کارگاه‌های خرد و کوچک در این راستا استفاده می‌شود.

کشاورزی گفت: متقاضیان و افراد دارای مجوز مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی نسبت به ارائه طرح برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کد خبر 6271319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha