۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲

گودرزوند در گفتگو با مهر:

بودجه ۱۴۰۴ تورم‌زا نیست/ میزان فروش نفت واقعی دیده شده است

بودجه ۱۴۰۴ تورم‌زا نیست/ میزان فروش نفت واقعی دیده شده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور قابل قبول است و از جمله نقاط مثبت این لایحه آن است که قیمت فروش نفت در آن واقعی دیده شده است.

مهرداد گودرزوند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ویژگی‌های لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور، اظهار کرد: وضعیت بودجه نسبت به سال‌های گذشته بهتر است و یکی از ویژگی‌های مثبت این لایحه، معافیت‌های مالیاتی است که نسبت به سنوات قبل افزایش یافته و به عبارت دقیق‌تر معافیت مالیاتی حقوق کارمندان ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: همچنین میزان فروش و قیمت نفت در لایحه بودجه سال آینده نسبت به سال‌های گذشته واقعی‌تر دیده شده است. درباره قیمت ارز هم به گونه‌ای تدبیر شده که جلوی رانت‌ها گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلیات لایحه بودجه قابل قبول است، البته نیاز به یکسری اصلاحات دارد که حتماً در مجلس انجام خواهد شد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی درباره جو کلی مجلس درباره کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور، اظهار کرد: به اعتقاد بنده کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ در صحن مجلس رأی خواهد آورد.

گودرزوند تصریح کرد: با اصلاحاتی که در بخش‌های مختلف لایحه بودجه سال آینده کشور صورت خواهد گرفت، معتقدم این بودجه تورم‌زا نیست.

کد خبر 6271361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha