رئیس سازمان فناوری اطلاعات:

امیدوارم واژه هوش مصنوعی از فانتزی خارج و عملی شود

امیدوارم واژه هوش مصنوعی از فانتزی خارج و عملی شود

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: امیدوارم واژه هوش مصنوعی از واژه فانتزی خارج و تبدیل به واژه عملیاتی در فضای کشور شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد محسن صدر صبح امروز با حضور در سازمان فناوری اطلاعات ایران، کار خود را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان آغاز کرد.

در نشستی که به همین منظور برگزار شد امیدی، معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات ضمن تشکر از پیگیری های جدی امور از سوی خوانساری طی دوران ماموریت وی به عنوان رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدر را مدیری با تجربه و صاحب نظر در این حوزه دانست و تاکید کرد: امیدوارم حضور صدر در این سازمان، منشا تحول اساسی بر اساس اهداف و برنامه های وزیر باشد.

مرادی نوروزی، مدیرکل حوزه وزارتی نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاش های خوانساری تصریح کرد: صدر یکی از مدیران جوان و صاحب اندیشه در این حوزه است که امیدوارم با توجه به شرایط موجود، منشاء خدمات باشند.

خوانساری، معاون اسبق وزیر ارتباطات نیز در این نشست سازمان فناوری اطلاعات ایران را کلیدی ترین سازمان برای تحول کشور دانست و گفت: اقدام های اجرایی این سازمان تحول مستقیم در زندگی مردم ایجاد میکند.

وی با اشاره به اقدام هایی که در سازمان اجرایی شده است، ادامه داد: توسعه اقدام های اجرایی در سازمان فناوری اطلاعات ایران زمینه ساز پیشرفت بقیه اجزا و دستگا های دولتی در کشور است.

صدر، معاون وزیر ارتباطات نیز در این نشست با بیان این مطلب که محور برنامه ها و اقدام های اجرایی برنامه‌های کلان دولت در این بخش و همچنین برنامه‌های وزیر خواهد بود تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران منشاء تحولات این حوزه است و اگر حاکمیت اصلی وزارت ارتباطات و این سازمان در فضای فناوری اطلاعات کشور به درستی رقم نخورد، خیلی از منابع کشور را احتمالا از دست خواهیم داد.

وی افزود: امیدوارم واژه هوش مصنوعی از واژه فانتزی خارج و تبدیل به واژه عملیاتی در فضای کشور شود.

وی تاکید کرد : تلاش می کنیم تا به کمک نیروی انسانی موجود در سازمان که سرمایه اصلی سازمان محسوب می‌شوند بتوانیم اقدام های اساسی در جهت ارایه سرویس‌های مورد نیاز در کشور صورت پذیرد.

کد خبر 6271498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha