۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷

جانشین فرمانده سپاه شفت:

شهدای دانش آموز بهترین الگو برای نسل جدید هستند

شهدای دانش آموز بهترین الگو برای نسل جدید هستند

شفت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: شهدای دانش آموز بهترین الگو برای نسل جدید به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس رحیمی ظهر دوشنبه در جمع دانش آموزان هنرستان دکتر حسابی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت محمد حسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: ما باید از آن نوجوان ۱۳ ساله‌ای که با بستن چندین نارنجک به کمر در مقابل دشمن ایستاد و جانانه به شهادت رسید الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه شهدای دانش آموز زیادی در طول دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب شده است، افزود: سیزدهم آبان ماه یادآور رشادت‌های نوجوانان و جوانان در مقابله با استکبار منحوس در آن دوران است و ما باید با الگو گیری از این شهدای گرانقدر در مقابل استکبار جهانی بایستیم و با آنها مقابله بکنیم.

جانشین فرمانده سپاه شفت در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند این رژیم منحوس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، گفت: اکنون این سخن در حال محقق شدن است و شیطنت‌های اسرائیل غاصب با ایستادگی سربازان جبهه مقاومت به جایی نخواهد رسید و با انجام عملیات وعده‌های صادق جواب این یاوه گویی ها داده شد.

وی با بیان اینکه امروزه جنگ، یک جنگ ترکیبی است، اضافه کرد: دشمن سعی داشت با یک جنگ ترکیبی وارد عمل شود و خدشه‌ای به نظام وارد کند اما تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

جانشین سپاه شفت ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و با بیان اینکه تأمین امنیت کشور در گرو تقویت پدافند غیرعامل است، اضافه کرد: این اقدام نقش مهمی در پایداری و افزایش امنیت ملی ایران عزیز خواهد داشت و هدف از پدافند غیر عامل اهمیت بسیار زیادی دارد و باید ما در هر شرایطی آمادگی مقابله با خرابکاری‌های دشمن را داشته باشیم.

کد خبر 6271537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha