۷ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۵۳

رییس هواشناسی مهاباد:

دمای هوا در جنوب آذربایجان غربی ۳ درجه کاهش یافت

دمای هوا در جنوب آذربایجان غربی ۳ درجه کاهش یافت

ارومیه- رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ریزش هوای سرد به منطقه، دمای هوای مناطق مختلف آذربایجان‌غربی به ویژه جنوب این استان تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردلان محمدپور در این زمینه گفت: از روز گذشته با توجه به ریزش هوای سرد به منطقه دمای هوا در مناطق مختلف آذربایجان غربی به طور میانگین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا کرد و سوز سرمای پاییزه بیشتر شد.

وی اضافه کرد: این شرایط کاهش دمای هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت جوی آرام و پایداری در منطقه حاکم بوده و در مناطق کوهستانی و مرتفع احتمال وجود مه غلیظ صبحگاهی وجود دارد.

محمدپور اظهار کرد: این کاهش دمای هوا در حالی است که در شبانه روز گذشته حداقل دمای هوا در تکاب منفی پنج درجه سردترین شهر استان و دمای هوا در تخت سلیمان منفی چهار درجه، چالدران منفی سه درجه، اشنویه منفی ۲ درجه، سلماس، نقده، میاندوآب و شاهین دژ منفی یک درجه و بوکان و خوی هم صفر درجه سانتی‌گراد ثبت شد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی گراد گرم‌ترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند؛ در این مدت دمای هوای مهاباد بین صفر و ۱۵ درجه در نوسان بود.

کد خبر 6271883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha