۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۱۵:۱۹

نشست پرسش و پاسخ/

کارگردان "در میان ابرها" از نتیجه کار راضی است

کارگردان "در میان ابرها" از نتیجه کار راضی است

روح‌الله حجازی در نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی "در میان ابرها" در سینما صحرا با اذعان به نقاط ضعف فیلم خود، از نتیجه کار ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست فیلم "در میان ابرها" ظهر امروز یکشنبه 14 بهمن با حضور حجازی، محمدرضا گوهری، افشین هاشمی، الناز شاکردوست، فرشاد محمدی و علی صمدپور در سینمای رسانه‌ها برگزار شد.

کارگردان "در میان ابرها" پس از ارائه کارنامه‌ای از فیلم‌های کوتاه و تلویزیونی خود درباره ساخت این فیلم گفت: "همیشه فیلم اولی‌ها برای ساخت اثر خود مشکل دارند، زیرا امکانات به سختی در اختیارشان قرار می‌گیرد و بازیگران به راحتی به آنها اعتماد نمی‌کنند، اما در هر حال با تمام ضعف‌هایی که این فیلم دارد از نتیجه کار راضی هستم."

محمدرضا گوهری فیلمنامه‌نویس این فیلم در ادامه افزود: "ما چند طرح پراکنده داشتیم که وقتی به آبادان سفر کردیم قصه این فیلم قطعی شد. البته در اصل ما سفری به مرز شلمچه داشتیم و از آنجا قصه این فیلم آغاز شد."

حجازی درباره انتخاب بازیگران این پروژه سینمایی گفت: "بازیگر مرد نقش اصلی این فیلم از بازیگرانی بود که من قبلا با وی همکاری کرده بودم، اما از حضورش در این فیلم می‌ترسیدم زیرا احساس می‌کردم سنش برای این نقش کم است، اما بعد از ورود افشین هاشمی به عنوان بازیگر به عوامل این پروژه به نتیجه رسیدیم برای این فیلم از همان بازیگر استفاده کنم."

هاشمی در ادامه توضیح داد: "فیلمنامه "در میان ابرها" ایجاب می‌کرد از بازیگر شناخته‌شده استفاده نکنیم. تنها نقش شخصیت نورا مناسب الناز شاکردوست بود. تمام بازیگران دیگر فیلم تئاتری بودند. ما در این فیلم از نابازیگر استفاده نکردیم، در صورتی که همه مطبوعات در اخبار خود اعلام کردند بازیگران این فیلم نابازیگر هستند که این موضوع اصلا درست نیست."

شاکردوست بازیگر نقش شخصیت نورا درباره حضور خود در این فیلم گفت: "اگر بازیگران شناخته‌شده و یا چهره در چنین فیلم‌هایی بازی کنند، آن فیلم در جذب مخاطب موفقتر است. من این فیلم را کاملا با عشق بازی کردم، اما متاسفانه بعضی‌ها اعتقاد دارند من بازیگر سینمای بدنه هستم، در صورتی که من برای حضور در این فیلم کاملا عاشقانه کار کردم."

هاشمی در تکمیل صحبت‌های شاکردوست گفت: "حضور بازیگر شناخته‌‌شده‌تر در چنین فیلم‌هایی که تبلیغات ندارند، باعث جذب مخاطب می‌شود، به شرط  اینکه بازیگر برای فیلم مناسب باشد."

فرشاد محمدی فیلمبردار این فیلم درباره کار خود گفت: "خیلی متاسفم 70 درصد تصاویر فیلمی که شما دیشب اینجا دیدید فلو بود، اما ما برای این کار زحمات زیادی کشیدیم." صمدپور نیز درباره موسیقی فیلم گفت: "این کار برای من تجربه‌ای جالب بود زیرا بین موسیقی عربی و ایرانی پل ارتباطی برقرار کردم."

کد خبر 632134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha