۲۷ بهمن ۱۳۸۶، ۱۴:۵۴

سامانه تبلیغی مسجد و مدرسه در گناباد راه اندازی می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از اجرای سامانه تبلیغی مسجد و مدرسه در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در گناباد افزود: به منظور ایجاد زمینه برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد و آشنایی با فعالیتهای مرتبط با مساجد و ایجاد زمینه جهت تربیت دینی دانش آموزان در فضای مسجد، ایجاد ساز و کارهای لازم جهت حضور دانش آموزان در فعالیتهای فرهنگی، مذهبی مساجد از قبیل نماز جماعت، جشنها وعزاداری ها و ایجاد  فضای معنوی و تربیتی مساجد به مدرسه این طرح در شش مدرسه و مسجد برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد با بیان اینکه این طرح در مدارس ملا مظفر، شهید رجایی، خوارزمی، امیر کبیر، شهید بهشتی، امام خمینی (ره) اجرا می شود، بیان داشت: مساجد جامع کوی شرقی، جامع بیدخت، صاحب الزمان شهرک بیلند، جامع ولی عصر کاخک، چهارده معصوم گناباد و جواد الائمه گناباد به عنوان مساجد این طرح تعیین شده اند.

رحمانی با اشاره اینکه در این طرح رابطین بین مسجد و مدرسه از بین دانش آموزان شناسایی و تعیین می شوند، افزود: برنامه های آموزشی و توجیهی ویژه امامان جماعت، مربیان پرورشی مدارس و دانش آموزان رابط در آینده نزدیک برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اجرای بند 106 قانون توسعه چهارم با عنوان تهیه طرح فعالیتهای آموزشی، فرهنگی و هنری مشترک با مسجد و مدرسه اجرا می شود.

کد خبر 639496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha