۴ اسفند ۱۳۸۶، ۱۲:۲۴

حوزه هنری بزرگترین مجتمع سینمایی را در شیراز می‌سازد

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی سینما سعدی شیراز را در بنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع به بزرگترین مجتمع فرهنگی سینمایی کشور تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد خبر حوزه هنری اعلام کرد علی‌اصغر شهریاری سرپرست شرکت سینماسازان رشد در این باره گفت: "موافقت اصولی شهرداری شیراز با انجام این پروژه و نقشه آن جلب شده و تصمیم داریم سینما سعدی شیراز را به سینما آزادی دوم کشور و حتی روزآمدتر از آن تبدیل کنیم."

سینما سعدی با مساحت دو هزار و 800 متر در خیابان پرتردد قصرالدشت شیراز واقع شده که پس از انجام پروژه در 10 طبقه با زیربنا 30 هزار متر مربع به ارائه خدمات سینمایی، فرهنگی، تجاری و اداری خواهد پرداخت. در این مجتمع علاوه بر تالار بزرگ در طبقه فوقانی، پنج سالن سینمایی، سالن ورزشی، فروشگاه شهروند و واحدهای فرهنگی، تجاری و اداری نیز لحاظ می‌شود.

سرپرست شرکت سینماسازان رشد حوزه هنری زمان آغاز این پروژه را به نهایی شدن طرح‌‌ها و نقشه‌های آن موکول کرد و افزود: "از آنجا که این پروژه سنگین و هزینه‌بر است، به همکاری و مشارکت ارگان‌های دولتی نیز نیاز داریم." وی هدف عمده این شرکت را در دو سالی که از تاسیس آن می‌گذرد بررسی کارشناسانه سینماهایی دانست که قابلیت تبدیل شدن به مجموعه فرهنگی دارند.

کد خبر 643905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha