۱۰ اسفند ۱۳۸۶، ۱۱:۵۲

آغاز فعالیتهای ترافیکی استقبال از بهار در مناطق 22 گانه تهران

آغاز فعالیتهای ترافیکی استقبال از بهار در مناطق 22 گانه تهران

شیوه برخورد با مشکلات هر منطقه از شهر با منطقه دیگر و حتی هر ناحیه از یک منطقه با ناحیه دیگر متفاوت است و از این رو طرح محله محوری با رویکرد شهروند مداری در تهران به اجرا در آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، قائم مقام معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این مطلب در جلسه معاونان ترافیک شهرداری های مناطق بیست و دو گانه تهران اظهار کرد: ترافیک اسفند ماه با توجه به خریدهای نوروزی حال و هوای ویژه ای دارد و از این رو تدابیر و تمهیدات ویژه ای را نیز می طلبد و به این منظور دستور العمل اجرایی استقبال از بهار به بیست و دو منطقه شهرداری تهران ابلاغ شده است.

براساس این گزارش، مهندس بهنام خشنودی افزود: برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر جهت جابجایی شهروندان، حداکثر ظرفیت و قابلیت حمل و نقل عمومی از جمله خطوط سه گانه مترو، نواحی پنج گانه تاکسیرانی و مناطق دوازده گانه اتوبوسرانی به کار گرفته می شود و به منظور رفع کاستی ها و کمبودهای موجود برنامه ریزی های مورد نظر آغاز شده است.

وی با اعلام آغاز عملیات ترافیکی استقبال از بهار در سطح مناطق بیست و دو گانه شهرداری تهران، تصریح کرد: رفع کمبودها و نواقص تجهیزات ایمنی و ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس، علائم عمودی و افقی، تابلوهای ترافیکی، مبلمان شهری، گارد ریل ها و خط کشی ها از جمله اقدامات پیش بینی شده است.

قائم مقام معاون ترافیک شهرداری تهران با اشاره به همکاری و هماهنگی با راهنمایی و رانندگی به منظور نظم دهی به رفتارهای ترافیکی اضافه کرد: پایانه های مسافربری تهران به عنوان ویترین شهر بازپیرایی شده و بهداشت و نظافت و آراستگی و پاکیزگی آنها با همکاری شهرداری های مناطق مورد توجه قرار می گیرد.

مهندس خشنودی با ضروری دانستن ایجاد روحیه آرامش و نشاط در شهر در آستانه سال جدید ادامه داد: به این منظور اماکن و فضاهای مربوط به این معاونت متناسب با آغاز سال نو آذین بندی و تزیین می شوند.

وی در پایان خطاب به معاونان ترافیک شهرداری مناطق، کیفیت، سرعت و دقت را به عنوان سه ویژگی پروژه های ترافیکی برشمرد و گفت: حضور میدانی مسئولان ترافیکی در سطح معابر شهری برای اطلاع بلاواسطه از مسائل و مشکلات ترافیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد خبر 647106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha