۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۲۱:۰۸

همگام با حماسه 24 اسفند - 105

رای اولی ها انتخابات را شکوه نظام و بزرگی خود خواندند

اردبیل - خبرگزاری مهر: نسل سوم انقلاب و رای اولی ها با حضور گسترده و با شکوه در پای صندوقهای رای، امروز را روز شکوه نظام، انقلاب اسلامی و کشور و بزرگی خود خواندند.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، حضور گسترده نسل سوم انقلاب و رای اولیها امروز در پای صندوقها و شعبه های اخذ رای شور و شوق بی پایان به انتخابات بخشده بود.

این حضور که توام با هیجان و شور وشوقی وصف ناپذیر و اراده ای خلل ناپذیر همراه شد، نظر تمام رسانه های گروهی و خبرنگاران تلویزیونی را به خود جلب کرده بود رسانه های غربی که  از چند روز مانده به انتخابات با هدف قرار دادن جوانان و نسل سومی ها به عدم حضور این قشر در پای صندوقهای رای تاکید داشتند، امروز نه تنها به هدف خود نرسیدند بلکه به همراهی و همدلی آنها با نظام انقلاب اسلامی و انقلاب شکوهمند امام راحل پی بردند.

جوانان این مرز و بوم نشان دادند که سرمایه های ارزشمند، اصیل و بی پایان این انقلاب بوده و به پشتبانی از نظام و کشورخود در تمام صحنه های سرنوشت ساز حضوری فعال و پر ثمر خواهند داشت.

رای اولی ها و نسل سومی ها آمده بودند تا در سرنوشت خود و در تعیین نمایندگانی اصلح و شایسته که چهار سال بر مسند تصمیم گیری کشور خواهند نشست، دخالت کرده و مجلس قوی و در رای امور را تجلی سازند.

در همین راستا و با حضور در تعدادی از شعب اخذ رای  از انگیزه و اشتیاق رای اولیها برای  شرکت در انتخابات مجلس هشتم همراه شده ایم.

مرتضی نوری خان کندی که اولین حضور خود را در پای صندوق رای با شادی وصف ناپذیر جشن می گرفت از وظیفه دینی و ملی، مجلس قوی و مشارکت در تصمیم گیریهای سیاسی کشور حرف زد.

وی اظهار داشت: شرکت در انتخابات و توجه به اینکه تک تک آرای مردم در استمرار انقلاب و نظام موثر خواهد بود، وظیفه دینی و ملی تمام ایرانیان است.

نوری افزود: ما به عنوان نسل سوم انقلاب و به عنوان کسی که برای اولین بار رای می دهیم، مطمئن هستم که آرای ما در شکل گیری  مجلس قوی و تصمیم گیرنده موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات و تصمیم گیری در مسائل مهم کشور، استمرار نظام و انقلاب و حکومت اسلامی را در پی خواهد داشت و از این دیدگاه در انتخابات شرکت کرده ام.

فریده صابری نیز به انتخاب نماینده اصلح برای مجلس اصلح تاکید داشت.

وی گفت: اگر انتخاب با شعور، آگاهی و شناخت توام باشد، نمایندگان اصلح در مجلس حاضر خواهند شد.

صابری عنوان کرد: برای انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته باید حساست ویژه ای داشته باشیم زیرا چهار سال سرنوشت کشور و مردم را به دست همین نمایندگان خواهیم سپرد.

ترانه کوثری شجاع به عنوان نسل سومی انقلاب به اشاره به تبلیغات گسترده رسانه های غربی برای دلسردی مردم از نظام و شرکت در انتخابات ابراز داشت: نسل سوم ادامه نسل اول و دوم انقلاب و جزئی از این انقلاب و فرزند این کشور است و هرگز از دخالت در سونوشت خود کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان کرد: نسل سوم و قشر جوان کشورمان با شناخت لازم از تمام توطئه ها و ترفند های دشمنان، آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر شده و پای بندی خود را به نظام  اثبات کردند.

احمد نمازی از دیگر رای اولی های امروز که با ویلچر به شعبه اخذ رای مراجعه کرده بود، امروز را روز بلوغ و بزرگی  خود خوانده و هیچ بهانه ای را برای عدم حضور در پای صندوق های رای نپذیرفت.

وی اظهار داشت: کسانی که به دلایل واهی از رای دادن طفره می روند به سرنوشت خود بی اهیمت بوده و با دشمنان و تبلیغات آنان همراه و همسو شده اند.

نمازی خاطر نشان کرد: سرنوشت تک تک افراد جامعه به دست خود آنها رقم خواهد خورد و من با رای خود نخواهم گذاشت تا دیگران برای من تصمیم بگیرند.

همچنین دهها جوان و نسل سومی با ابراز شور و نشاط از برگزاری انتخابات سالم و حضور گسترده مردم مطالبی را عنوان کرده و نشان دادند که این انقلاب و نظام پشتوانه قوی، مومن و آگاه را برای تمام صحنه ها به همراه دارد.

کد خبر 654676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha