۲۶ فروردین ۱۳۸۷، ۱۶:۴۷

امنیت خلیج فارس تضمین شده است

امنیت خلیج فارس تضمین شده است

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سبز قامتان سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اقتدار، امنیت خلیج فارس را تضمین کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با کارکنان فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بیان این که امروز اقتداری که سپاه در خلیج فارس ایجاد کرده‌ بسیار بی‌نظیر است، ‌اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه و به وی‍ژه منطقه دوم این نیرو با در نظر گرفتن ماموریت حساس خود همواره با آمادگی کامل به دنبال حفظ امنیت در منطقه خلیج فارس است.

وی افزود: این فرماندهی تمامی توان خود را بکار خواهند گرفت تا امنیت این منطقه دچار خدشه ای نشود.

رزمجود گفت: امروزه دشمنان با جو سازی های دروغین و ایجاد تنش و سر و صدا در دنیا سپاه را تهدیدی برای منطقه و آب های خلیج فارس می دانند.

وی ادامه داد: این اظهارات نشانه ضعف و درماندگی دشمن است در صورتی که شناورهای ما ماموریت گشت همیشگی خود را انجام می‌دهند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال نوآوری و شکوفایی گفت: جوانان و نیروهای خدّام نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با استعانت از خداوند و رهنمودهای مقام معظم رهبری بالنده تر و شکوفاتر راه خود را در تمامی عرصه ها ادامه دهند.

رزمجو تصریح کرد : امروزه به برکت انقلاب اسلامی کشورمان در تمامی صحنه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی درجهان مطرح و صاحب نظر است.

کد خبر 665506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha