۲۷ فروردین ۱۳۸۷، ۱۶:۲۹

تیرماه صورت می گیرد؛

تجلیل از پیشکسوتان مددکاری در ایران

تجلیل از پیشکسوتان مددکاری در ایران

مسئول کمیته اجرایی کنگره علمی ، حرفه ای 50 سال مددکاری اجتماعی در ایران گفت: همزمان با برگزاری این کنگره، از پیشکسوتان مددکاری در کشور تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر براتی اظهار داشت: در این کنگره از مددکاران نمونه کشور، مددکاران پیشکسوت و افراد موثر در توسعه حوزه مددکاری در دانشگاه ها و نهادهای اجتماعی کشور تقدیر می شود.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی مددکاری اجتماعی در بخش جنبی کنگره خبر داد و افزود: در این کارگاه ها که توسط کمیته علمی کنگره برپا می شود، در خصوص مسائل مرتبط با مددکاری اجتماعی در حوزه آموزش، جایگاه مددکاری اجتماعی در رشته های دانشگاهی، حضور مددکاران در نهادهای اجتماعی و دستگاه های کشور و چالش ها و فرصت های رشته مددکاری اجتماعی در کشور بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی اظهار داشت: این آمادگی نیز وجود دارد که در صورت درخواست دستگاه ها، کارگاه های آموزشی و تخصصی را برای مددکاران دستگاه ها در حاشیه برگزاری کنگره برگزار کنیم.

دکتر براتی گفت: اهمیت و ضرورت توجه به موضوع مددکاری اجتماعی در کشور هر روز پر رنگ تر شده و تلاش می کنیم با برگزاری کنگره 50 سال مددکاری اجتماعی در ایران، گام بلندی در راستای ارتقای علمی و گسترش این رشته در کشور برداریم.

گفتنی است کنگره علمی - حرفه ای 50 سال مددکاری اجتماعی در ایران همزمان با ولادت امام علی (ع) در تیرماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر 666110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha