۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۶:۳۲

مسابقات قرآنی دانشجویان علمی کاربردی کشور در مشهد آغاز شد

مشهد - خبرگزاری مهر: مرحله کشوری چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور عصر امروز در هتل میثاق مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دبیر چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی، عصر امروز در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: مرحله نخست مسابقات در اسفند ماه سال گذشته در واحدهای استانی با حضور 20 هزار شرکت کننده برگزار شد و نفرات برگزیده جهت شرکت در مرحله کشوری مشخص شدند.

ناصر پریز خاطرنشان کرد: از این میان 250 شرکت کننده به مرحله کشوری که از 14 تا 16 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می شود، راه یافتند.

وی ادامه داد: این دانشجویان در رشته های تفسیر و ترجمه، تحقیق و ترتیل،‌ حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی اعتلای فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان را هدف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد و بیان داشت: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به بیست و سومین جشنواره ملی دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور که 28 اردیبهشت ماه جاری در سیستان و بلوچستان برگزار می شود، راه خواهند یافت.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره قرآنی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی 16 اردیبهشت ماه جاری در تالار نور مشهد برگزار می شود.

کد خبر 676474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha