۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۲:۳۰

استاندار بوشهر :

تجلیل از مقام شامخ معلم محدود به هفته معلم نشود

تجلیل از مقام شامخ معلم محدود به هفته معلم نشود

بوشهر - خبرگزاری مهر : استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش ارزنده معلمان در امر تعلیم و تربیت جهت ایجاد انگیزه بیشتر به معلمان تجلیل از مقام شامخ این قشر زحمت کش جامعه باید از محدوده هفته معلم خارج و به طور مستمر و در طول سال صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، علی افراشته شامگاه گذشته در آیین تجلیل از معلمان و مدیران نمونه استان بوشهر افزود: باید با جذب مشارکت دستگاه های اجرایی و بخشهای اقتصادی این استان در ساماندهی تجلیل از مقام معلم، این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار داشت: امروز یک گروه کارشناسی از مرکز به بوشهر اعزام می شوند تا با بررسی اسناد و تایید وزارتخانه پرداخت مطالبات فرهنگیان این استان را آغاز کنند.

افراشته خاطرنشان کرد: سال گذشته اعتبارات آموزش و پرورش بصورت غیر متمرکز اختصاص یافت که توانستیم با جابجایی و استفاده از خزانه معین استان بوشهر بخشی از مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم.

وی تاکید کرد: از آنجا که امسال این اعتبارات به صورت متمرکز اختصاص یافته است جابجایی از خزانه معین استان امکان پذیر نیست و هم اکنون در حال رایزنی با وزارت اقتصاد و دارایی برای دریافت مجوز جابجایی هستیم.

کد خبر 679615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha