۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۴:۵۳

با حکم صفارهرندی،

محمد جعفر بهداد مدیرعامل ایرنا شد

محمد جعفر بهداد مدیرعامل ایرنا شد

طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "محمدجعفر بهداد " به عنوان مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) منصوب شد .

 به گزارش مهر به نقل از  روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیر عامل جدید ایرنا آمده است : با توجه با استعفای برادر گرامی آقای جلال فیاضی و تشکر از خدمات مخلصانه ایشان ، جنابعالی که بحمدالله از نیروهای متعهد، خبره و دارای سابقه روشن درکار رسانه ای هستید به سمت مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می شوید .

 این حکم می افزاید : انتظار می رود با نصب العین قرار دادن معیارهای ارزشی و بهره گیری از توانمندی نیروهای متدین و کارشناس داخل و خارج خبرگزاری ، زمینه تحول ، رشد کیفی و ارتقای سطح عملکرد حرفه ای این سازمان را فراهم آورید . توفیق کامل شما را در این راه خطیر از درگاه حضرت حق جل و علا مسئلت دارم .

 بهداد پیش از این معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری بود. او دانش آموخته دانشگاه تهران، از آزادگان دوران دفاع مقدس و عضو هیات مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان است و حدود 12سال سابقه کارخبری ورسانه ای در مطبوعات کشور از جمله روزنامه کیهان را دارد.

مدیرکلی ارشاد استان هرمزگان و عضویت در شورای خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی از دیگر فعالیتهایی است که در کارنامه بهداد ثبت شده است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکم جداگانه ای " جلال فیاضی " را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد .

دراین حکم آمده است: ضمن تشکر از حضور فعال و ثمر بخشتان در مسوولیت مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر منصوب می شوید .

این حکم می افزاید : امید است دیدگاه ها و پیشنهادهای جناب عالی در جهت تعالی سیاست ها و عملکرد های این وزارتخانه موثر واقع شود. توفیق روزافزون شما را در عرصه فعالیت های فرهنگی از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 682610

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha