۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۱۱:۲۹

دادستان کل کشور:

امنیت ملی مدیون امنیت اجتماعی است

امنیت ملی مدیون امنیت اجتماعی است

دادستان کل کشور، بر مشارکت مردم در اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی تاکید کرد وگفت: هدف پلیس و دستگاه قضایی از اجرای این قبیل طرحها، فرهنگ سازی و پیشگیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، آیت الله دری نجف آبادی امروز در همایش علمی، تخصصی بررسی ابعاد جامعه شناختی و روانشناختی طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با تاکید بر اینکه اقدام فیزیکی آخرین راهکار طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی است، افزود: ما نمی خواهیم درگیر چنین مباحثی شویم اما نمی توان اجازه داد که برخی هر جنایتی خواستند، مرتکب شوند.

وی با عنوان این مطلب که برخورد با انسانها پیچیدگی و ابعاد مختلفی دارد، گفت: در گذشته فقط شاهد وقوع جرایم در سطح جامعه بودیم اما امروز محیط مجازی نیز به این فضا افزوده شده است که می تواند آلودگی تزریق کند.

دادستان کل کشور با تاکید بر اطلاع رسانی شفاف به مردم تصریح کرد: ما جامعه ای امن و آرام و مطمئن می خواهیم که امنیت اجتماعی، روانی، اخلاقی و ملی در آن به طور کامل برقرار باشد.

دری نجف آبادی با اشاره به اجرای طرح امنیت اجرایی و اخلاقی افزود: اصل بر این نیست که برخورد پلیسی یا قضایی صورت بگیرد و نمی خواهیم مسائل پلیسی و قضایی شود اما وقتی کارد به استخوان رسید ، چه باید کرد؟

وی ادامه داد: ما نمی خواهیم درگیر شویم، اما نمی توان اجازه داد عده‌ای متجاوز به حقوق مردم، هر جنایتی خواستند مرتکب شوند.

دادستان کل کشور گفت: قطعا مسئولیت امنیت جزء مقدس ترین کارها است و در سایه امنیت می توانیم به آرمانهای مقدس امام (ره) و رهبری برسیم.

وی افزود: امنیت ملی مدیون امنیت اجتماعی و پایدار خانواده ها است.

دری نجف آبادی گفت: برقراری امنیت مقوله ای نیست که بتوان آن را از دولت گرفت و اساسا قابل واگذاری نیست.

کد خبر 686458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha