۷ خرداد ۱۳۸۷، ۱۳:۲۹

حجت الاسلام مهدی طائب:

هولوکاست محصول قدرت رسانه‌ای یهودیان مغرض است

هولوکاست محصول قدرت رسانه‌ای یهودیان مغرض است

قم - خبرگزاری مهر: یک محقق و پژوهشگر، هولوکاست را محصول قدرت رسانه‌ای و اطلاعاتی یهودیان مغرض دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حجت ‌الاسلام مهدی طائب شب گذشته در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست در قم با ذکر آیه‌ای از قرآن کریم‌ بر لزوم افشای واقعیت پنهان هولوکاست تاکید کرد و گفت:‌ یهودیان با قدرت رسانه ‌ای خود سعی در انحراف جوامع دیگر دارند و در سایه این کار اقدامات خیانت ‌کارانه خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: قدرت غربی‌ها وابسته به قدرت رسانه ‌ای و اطلاعاتی آنهاست و در صورت آگاهی مردم به اخبار کذب آنها، هیچ شخصی مرعوب آنان نخواهد شد.

مهدی طائب ادامه داد: هولوکاست موجب پیدایش اسرائیل شد و آمریکا‌یی‌ها نیز در سایه استفاده ابزاری از حادثه یازده‌ سپتامبر که خودشان طراحی و ساماندهی کردند، عراق را به اشغال درآوردند.

وی زمان مطرح شدن هولوکاست را سال 1961 میلادی عنوان کرد و افزود: بر هولوکاست فقط یهودیان ناظر بودند و خود آنها نحوه ارائه آمار و اطلاعات مربوط به کوره‌های آدم‌ سوزی را منتشر کردند و جالب اینکه در این کار موجب تناقض‌ گویی عجیبی شدند.

این محقق و پژوهشگر بر لزوم هوشیاری و آگاهی جامعه نسبت به اخبار غربی‌ها تاکید کرد و گفت: اگر رسانه‌های غربی آمار واقعی کشته‌های زلزله چین را اعلام می‌کردند دنیا تحت تاثیر قرار می‌گرفت و کسی پیگیر حوادث مربوط به لبنان نمی‌شد.

وی ادامه داد: تمام گرفتاری جهانیان جریان رسانه ‌ای آمریکا و اسراییل است در غیر اینصورت این کشورها قدرت زیادی ندارند.

کد خبر 690674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha