۲۶ خرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۴۷

ربیعی خبر داد:

"اورژانس مترو" مسافران را تحت پوشش قرار می دهد

"اورژانس مترو" مسافران را تحت پوشش قرار می دهد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی نیروهای اورژانس مترو برای امدادرسانی به مسافران در خطوط مختلف مترو تهران خبر داد.

جعفر ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس مترو آمادگی رسیدگی به حوادث اتفاق افتاده در ایستگاهها و امداد رسانی به مصدومان را قبل از رسیدن نیروهای اورژانس شهر تهران دارند و آموزش های لازم ، امکانات و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده است.

وی همچنین افزود: علاوه بر نیروهای اورژانس مترو که شامل یک پزشک و دو پرستار است و به طور دائم در 6 ایستگاه شلوغ مترو مستقر هستند ، کلیه پرسنل مشغول در ایستگاه های مترو آموزش کمک های اولیه را دیده اند و در این زمینه آمادگی لازم را دارند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص امکانات ایجاد شده در اورژانس مترو یادآور شد: 6 ایستگاه شلوغ مترو شامل کرج ، صادقیه ، امام خمینی ، شهر ری ، نواب و علم و صنعت به آمبولانس مجهز هستند، ضمن آنکه با اولین تماس ، امکان اعزام نیرو و مصدومین به وسیله قطار نیز وجود دارد.

به گفته ربیعی سقوط از پله برقی ، عدم تعادل و سرخوردن از روی پله ها و کف ایستگاه ها، افتادن بر روی ریلهای قطار ، از حال رفتگی و ... از جمله حوادث شایعی است که در ایستگاه های مترو به وقوع می پیوندد.

کد خبر 698409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha