۳۱ تیر ۱۳۸۷، ۹:۰۸

نشست تخصصی هنر و رسانه در دوره جدید در سنندج برگزار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: نشست تخصصی هنر و رسانه در دوره جدید با حضور رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامی در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، شامگاه روز گذشته با حضور دکتر مرتضی گودرزی دیباج و هنرمندان و اصحاب رسانه استان اولین نشست تخصصی هنر و رسانه در دوره جدید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج اظهار داشت: نقش و جایگاه هنر در برقراری ارتباط با رسانه، امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست و گرایش مخاطبین به رسانه ها در امور مربوط به طراحی، صحفه آرایی و استفاده از متون ادبی نشان از تاثیر والای هنر از یک سو و رسانه ها از سوی دیگر است.

حجت الاسلام محمد شریف شریفی عنوان کرد: راه ها و شیوه های بهره گیری از توان هنرمندان در ارائه کارهای تاثیر گذار بر مخاطب در رسانه ها و همچنین امکان بهره مندی از توان والای رسانه در انعکاس فعالیت های هنری و سوق دادن علاقمندان به امور فرهنگی فرهنگ سازی هنری از جمله محورهای این نشست یک روزه به شمار می رفت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های حوزه هنری استان کردستان در زمینه پژوهش و تحقیق تصریح کرد: حوزه هنری استان کردستان در بدو تاسیس تا کنون همیشه به برنامه های پژوهشی توجه و عنایت خاصی داشته و تلاش شده که با استفاده از توان و تجربیات اساتید برجسته کشوری حرکت مثبت و رو به جلو در این زمینه انجام گیرد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان خاطرنشان کرد: حوزه هنری در راستای عملیاتی کردن این سیاست کلی در تلاش است برنامه های مختلف پژوهشی را در رشته های متعدد هنری از جمله نمایش، فیلم کوتاه، هنرهای تجسمی، موسیقی و ... برگزار نماید که بر اساس برنامه زمانبندی شده این نشست ها در زمان های مختلف در سال جاری اجرایی خواهند شد.

در این نشست که به همت حوزه هنری استان کردستان برگزار شده بود هنرمندان، اصحاب رسانه و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر سنندج نیز حضور داشتند.

کد خبر 719249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha