۱۴ مرداد ۱۳۸۷، ۱۸:۵۲

آماده پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان در خلیج فارس هستیم

بوشهر - خبرگزاری مهر : فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به انواع تهدیدهایی که همواره در خلیج فارس توسط دشمن گوشزد می‌شود این فرماندهی با آمادگی کامل توان پاسخگویی به هرگونه تهدید دشمنان را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، سردار علی رزمجو عصر امروز در آستانه روز پاسدار در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای جان بر کف منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رصد کامل خلیج فارس بر مبنای تمرین‌ها و رزمایش‌های مختلفی که انجام داده است آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان هستند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به پیشرفته ‌ترین تجهیزات موشکی و قایق های تندرو مجهز است، اظهار داشت : امروزه این فرماندهی با بهره گیری از انواع نجهیزات دفاعی به روز، توانایی دفاع در سطح، زیرسطح و بالای سطح دریا را دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ابزار و تجهیزات پیشرفته سپاه تهدیدی برای کشورهای همسایه نیست بلکه در راستای بالابردن توان بازدارندگی جمهوری اسلامی است، گفت: تجهیزات به خدمت گرفته شده در سپاه برپایه ایمان، تقوا و انگیزه الهی پاسداری بنیان شده است.

رزمجو خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با کشورهای همسایه دوست بوده و دوست خواهد بود و در ابعاد مختلف ارتباط دارد.

وی گفت: خوشبختانه امروزه ساخت شناورها، سلاحها، مهمات و تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح در وزارت دفاع به انبوه تولید می‌شود و نیازی به دیگران در بیرون از کشور وجود ندارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، حراست از قلمرو اسلامی و برقراری امنیت و آرامش در جامعه و مرزهای مختلف انقلاب از ویژگی‌هایی است که‌ سپاه تاکنون در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است، گفت: سپاه دارای پیوند مقدس و ناگسستنی مبتنی بر ایمان و آگاهی میان رهبری است و باعلم و معرفتی که دارد متناسب با موقعیت‌های مختلف تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی می‌کند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه نیروهای مسلح هماهنگی دارد و در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب همکاری خوبی دارد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که نیروهای سپاه عصای دست رهبری هستند، اظهار داشت: ولایت مداری و توجه ویژه‌ای به اجرای فرمان‌ها و منویات فرمانده کل قوا از دیگر ویژگیهای بارز نیروهای سپاه است.

وی در پایان غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، گردهمایی پاسداران، تهیه منشور پاسداری و استخراج آیات قرآنی در خصوص امام حسین (ع) و تکثیر آن در بین پاسداران، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری شب‌های خاطره، مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته پاسدار دراستان بوشهر اعلام کرد.

کد خبر 727234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha