۲۱ مرداد ۱۳۸۷، ۱۱:۴۱

غلامحسین الهام:

مردم کردستان لایق خدمت بیشترند / دومین سفر استانی به کردستان در یکماه آینده

مردم کردستان لایق خدمت بیشترند / دومین سفر استانی به کردستان در یکماه آینده

کردستان - خبرگزاری مهر: سخنگوی دولت مردم کردستان را لایق خدمت بیشتر دانست و از مسئولان خواست جهت خدمت بیشتر به مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزند.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، غلامحسین الهام صبح امروز در جمع مردم روستای هزار کانیان از توابع شهرستان دیواندره اظهار داشت: مسئولان دستگاهها و سازمانهای دولتی از هیچ کوشش و تلاشی در جهت خدمت بیشتر به مردم منطقه دریغ نورزند زیرا این مردم لیاقت هر گونه خدمت رسانی را دارند.

وی در ادامه با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کردستان در آینده نزدیک بیان داشت: هیئت دولت ظرف ماه آینده جهت بررسی و بازدید مصوبات دور اول سفر به استان کردستان سفر خواهد کرد.

سخنگوی دولت اظهار امیدواری کرد: در جریان دور دوم سفر هیئت دولت به استان کردستان شاهد تصویب مصوبات بهتری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان دیواندره که با همراهی مدیرکل دفتر مناطق محروم کشور انجام می شود در مسیرهای راهسازی هزار کانیان - نعل شکن و هزارکانیان - کل که از جمله مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان کردستان هستند، بازید و با مردم روستاهای مسیر نیز دیدار و گفتگو کرد.

سخنگوی دولت در ادامه از پروژه های شهرستانهای بیجار و مریوان نیز بازدید خواهد کرد.

کد خبر 730889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha