۲۷ مرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۴۷

توکلی به مهر خبر داد:

اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی / آغاز انتخاب رشته از 30 مرداد

اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی / آغاز انتخاب رشته از 30 مرداد

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز گذشته اعلام شد از آغاز انتخاب رشته این آزمون در 30 مرداد ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 195 هزار و 881 داوطلب مجاز به انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شده اند که این تعداد می توانند بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش که بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org قرار داده می شود و اطلاعیه پیک سنجش که فردا منتشر می شود نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: انتخاب رشته اینترنتی در این آزمون از روز چهارشنبه 30 مرداد ماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه 3 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان سنجش افزود: داوطلبان مجاز می توانند 50 کد رشته را به ترتیب اولویت علاقه انتخاب و در فرم الکترونیکی انتخاب رشته درج کنند.

وی اظهار داشت: دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون نیز بر روی سایت سازمان سنجش منتشر و همزمان از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 30 مردادماه تا یکشنبه 3 شهریورماه در باجه های مرکزی پست نیز توزیع می شود.

توکلی اظهار داشت: در این آزمون در حدود 55 هزار و 900 نفر پذیرفته می شوند و فهرست اسامی قبول شدگان نهایی نیز نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود.

کد خبر 733500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha