۴ شهریور ۱۳۸۷، ۱۸:۲۹

در پی یورش به موسسه الاقصی؛

حماس درباره توطئه خطرناک رژیم اسرائیل علیه مسجد الاقصی هشدار داد

حماس درباره توطئه خطرناک رژیم اسرائیل علیه مسجد الاقصی هشدار داد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد: یورش وحشیانه به موسسه الاقصی نشانگر خطرناک بودن توطئه های اسرائیل علیه مسجد الاقصی است.

فوزی برهوم در بیانیه ای که مرکز اطلاع رسانی فلسطین یک نسخه از آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد، گفت: یورش وحشیانه اشغالگران صهیونیست به موسسه بازسازی مقدسات اسلامی "الاقصی" در شهر ام الفحم در اراضی اشغالی 48 نشانگر خطرناک بودن توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی برای ویرانی کامل مسجد الاقصی و اماکن مقدس است.

وی افزود: این اقدامات پلید در چارچوب یک طرح از پیش تعیین شده برای محو هویت اسلامی، ارعاب، سرکوب تمامی مدافعان هویت اسلامی، رسواکنندگان طرح ها و توطئه های پلید و شوم و شیطانی رژیم صهیونیستی، یهودی سازی شهر قدس اشغالی و زمینه سازی برای تشکیل کشور نژادپرستانه "اسرائیل" به قیمت پایمال کردن حقوق حقه ملت فلسطین و هتک حرکت مقدسات اسلامی ملت فلسطین است.

برهوم گفت: با عنایت به این مسئله، ما از کشورهای عربی و اسلامی بویژه سازمان کنفرانس اسلامی و علمای امت اسلام می خواهیم تا در جهت رسوا سازی توطئه های شیطانی و خطرناک رژیم صهیونیستی تلاش کنند و برای مقابله با این توطئه ها به هر شیوه ای متوسل شوند.

سخنگوی حماس افزود: ما همچنین به برادرانمان و ساکنان قدس اشغالی و شهرها، شهرک ها و روستاهای اراضی اشغالی 48 به خاطر مقاومت، پایداری، استقامت، صبرشان درعرصه دفاع از مسجد الاقصی، قدس اشغالی و پاسداری از حقوق ملت فلسطن درود و سلام می فرستیم.

کد خبر 738516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha