۶ شهریور ۱۳۸۷، ۱۰:۴۶

با حضور محققان 30 کشور دنیا /

کنگره بین المللی رویان آغاز شد

کنگره بین المللی رویان آغاز شد

دومین جشنواره و کنگره بین المللی باروری و ناباروری و چهارمین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی صبح امروز در هتل المپیک با مشارکت محققانی از 30 کشور جهان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این کنگره در بخش باروری و ناباروری شامل جنین شناسی، آندرولوژی، اپیدنیولوژی، فیزیولوژی و ایمونولوژی باروری، روش های پیشرفته درمان ناباروری، تصویربرداری در ناباروری، ژنتیک باروری، تشخیص ژنتیک قبل از لانه گزینی جنینی، یائسگی و اخلاق زیستی در باروری است.

نهمین دوره کنگره رویان و چهارمین دوره کنگره سلول های بنیادی از سوی پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی با امتیاز بازآموزی (CME) و با همکاری انجمن علمی تخصصی باروری و ناباروری ایران، انجمن باروری خاورمیانه (MEFS) و انجمن تولید مثل و جنین شناسی اروپا (ESHRE) برگزار می شود.

در این دوره از کنگره 15 امتیاز بازآموزی برای متخصصان زنان و زایمان، اورولوژی، آسیب شناسی تشریحی و بالینی، رادیولوژی، دکتری ژنتیک و 7.5 امتیاز بازآموزی برای متخصصان بیماریهای داخلی، روان پزشکی، دکتری داروسازی، دکتری حرفه ای علوم آزمایشگاهی، دکتری اپیدمیولوژی، پزشکان عمومی و گروه پرستاری و مامایی در نظر گرفته شده است.

در نهمین کنگره بین المللی باروری و ناباروری و چهارمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی، کارگاه های آموزشی نیز برگزار می شود. کارگاه های آموزشی PGD مولکولی، همانندسازی، میکروسرجری لوله با لاپاراسکوپی، ارزیابی مقالات علمی، هیستروسونوگرافی و ... از جمله کارگاه هایی هستند که در حاشیه این کنگره برگزار می شوند.

نهمین کنگره بین المللی باروری و ناباروری رویان و چهارمین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی رویان از 6 تا 8 شهریور در تهران برگزار می شود.

کد خبر 739407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha