۱۰ شهریور ۱۳۸۷، ۹:۱۸

نعیم قاسم در گفتگو با مهر -1/ آمادگی حزب الله در برابر هر گونه حمله احتمالی رژیم اسرائیل

نعیم قاسم در گفتگو با مهر -1/ آمادگی حزب الله در برابر هر گونه حمله احتمالی رژیم اسرائیل

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل : معاون دبیر کل حزب الله به رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره هر گونه حمله احتمالی علیه لبنان هشدار داد و افزود مقاومت همان طور که در جنگ تموز برای همه ثابت شد باز هم قادر خواهد بود به هر گونه تجاوز دشمنان پاسخ دهد.


شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگوی اختصاصی با  مهر در واکنش به اظهارات اخیر مقامات رژیم اسرائیل درباره حمله به لبنان اعلام کرد : مقاومت اسلامی لبنان به هر گونه تجاوز دشمن صهیونیستی واکنش نشان خواهد داد.

وی درادامه خاطرنشان کرد : همانطوری که دبیر کل حزب الله لبنان اخیرا در سخنرانی خود اشاره کردند تهدیدهای مقامات اشغالگر اسرائیلی مصرف داخلی دارد و این رژیم برای فرار از مشکلات داخلی خود کشورهای همسایه فلسطین را تهدید و جنگ روانی براه می اندازد.

معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه حمله ارتش اسرائیل در تابستان سال 2006 میلادی با حمایت آشکار واشنگتن صورت گرفت تصریح کرد : هیچ شکی نیست که تل آویو به نیابت از آمریکا وارد جنگ علیه لبنان شد اما دشمن صهیونیستی و آمریکا نتوانستند به هدف مورد نظر خود دست یابند.

شیخ نعیم قاسم  درعین حال به تل آویو درباره هر گونه ماجراجویی علیه کشورهای منطقه به خصوص لبنان به عنوان کشورعربی هشدار داد و به مهر گفت : پایداری مقاومت و حزب الله همان طور که در جنگ تموز برای همه ثابت شد بازهم قادر خواهد بود به هرگونه تجاوز دشمنان پاسخ دهد .

 مسئولان رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر تهدید کرده اند که در صورت وقوع جنگ جدید با لبنان زیرساختهای این کشور را هدف قرار خواهند داد.

از سوی دیگر، هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به تازگی پروازهای جاسوسی خود را بر فراز آسمان لبنان افزایش داده اند در حالی که نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان تماشاچی این تجاوزات اشغالگران هستند.
 

کد خبر 741300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha