۱۱ شهریور ۱۳۸۷، ۱۸:۱۴

احمدی تاکید کرد:

پیگیری طرح ساماندهی تابلوهای دفاتر اسناد رسمی

پیگیری طرح ساماندهی تابلوهای دفاتر اسناد رسمی

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر پیگیری هرچه بیشتر طرح ساماندهی تابلوهای دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق از سوی این دفاتر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر موسی احمدی با اشاره به گستردگی دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در سراسر کشور و کمک به زیباسازی محیط شهری افزود: اکثریت دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق با همکاری کانون های سردفتران و دفتر یاران و تحت نظارت ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانها این موضوع را پیگیری کرده اند.

وی افزود: اخیرا نیز طی بخشنامه ای از مدیران کل ثبت اسناد و املاک استانها خواسته شده که هر 15 روز یک بار گزارشی از روند اجرای این طرح و متحد الشکل شدن تابلوهای این دفاتر بر اساس مشخصات اعلام شده از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به معاونت امور اسناد ارائه نمایند.

شایان ذکر است، این اقدام در راستای همگام سازی با تحولات در حال گذار از ثبت سنتی به ثبت نوین و تحقق سیاست های کلان مدیریتی حسینعلی امیری رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، توسعه قضایی کمک به بهداشت حقوقی در کنار سایر اقدامات از قبیل نصب دستگاه های خودپرداز جهت دریافت الکترونیکی پول در دفاتر اسناد رسمی در دستور کار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار دارد.

کد خبر 742361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha