۲۴ شهریور ۱۳۸۷، ۱۱:۱۶

اخبار کوتاه فرهنگسراها

اخبار کوتاه فرهنگسراها

جشنواره پائیزی "فصل زرد، پاتوق سبز، انار سرخ" از 15 شهریور تا 15 آذر در فرهنگسرای رسانه برپاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی فرهنگسرای رسانه اعلام کرد این جشنواره در بخش‌های علمی، آموزشی و تفریحی در جهت ایجاد تعامل بین شهروندان تهرانی و حوزه رسانه برگزار می‌شود.

در بخش علمی نشست رونمایی آخرین کتاب منتشر شده حوزه ارتباطات، پخش و نقد فیلم‌های روز سینمای جهان با موضوع رسانه و ارتباطات، برگزاری هفته‌های تخصصی فیلم  و ...، در بخش آموزشی دوره‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری در دو سطح مقدماتی و پیشرفته، مصاحبه، خبرنویسی، گزارش، مقاله‌نویسی و ... برپا می‌شود.

همچنین با مشارکت موسسه سفیر پویان راحیلا تور یکروزه "آئینه و سفر" برای بازدید از تکایای قدیمی تهران، سقاخانه‌ها، امامزاده‌ها و طبیعت‌گردی ویژه عکاسی سوژه برگزار می‌شود.

- نمایش خلاق "خونه خاله پیرزن" به کارگردانی داود بنی‌اردلان تا پایان شهریورماه هر روز به جز چهارشنبه‌ها ساعت 18 تا 19 در تالار مهر فرهنگسرای کودک برگزار می‌شود.

روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه سه اعلام کرد این نمایش نوعی بازگویی داستان‌های ایرانی و تصویرسازی و پردازش داستان جدید توسط کودکان است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 22003130 و 22000827 تماس بگیرند.

- نمایشگاه خوشنویسی سیده‌باهره پاکدامن با عنوان "آفتاب خلوت" از 25 تا 29 شهریورماه در فرهنگسرای ملل برپاست. این نمایشگاه شامل 20 اثر از تابلوهای خوشنویسی با تکنیک خوشنویسی سنتی، خط معلی و سیاه‌مشق معلی است. علاقمندان می‌توانند هر روز ساعت 9 تا 19 به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه آیت‌الله صدر، بلوار قیطریه، پارک قیطریه مراجعه کرده و یا با شماره‌های 22671718 یا 22246985 تماس بگیرند.

- نمایشگاه نقاشی لیلا غریبی از 24 تا 31 شهریور ساعت 9 تا 17 در نگارخانه فرهنگسرای خانواده برپاست. روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت اعلام کرد این نمایشگاه شامل 35 اثر در ابعاد 70×50 با تکنیک پاستل و سبک انتزاعی است. علاقمندان می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان مراجعه کرده و یا با شماره 77841376 تماس بگیرند.

- همایش "شفای دلها" با محوریت نقد و بررسی کتاب "قرآن‌درمانی روحی و جسمی" پنجشنبه 28 شهریورماه ساعت 10 تا 12 در کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی برگزار می‌شود. روابط عمومی فرهنگسرای تفکر اعلام کرد این همایش با حضور استاد محسن آشتیانی نویسنده کتاب برپا می‌شود. همچنین همایش "آرام دل" در ادامه این سلسله نشست‌ها برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به نشانی شهر زیبا، شهران، پایین تر از فلکه دوم، ابتدای زیر گذر شهران، کتابخانه شیخ هادی نجم آبادی مراجعه کرده و یا با شماره 44304858 و 44319303 تماس بگیرند.

- دوره‌های آموزشی مختلف از 13 مهرماه در خانه فرهنگ حر برپا می‌شود. روابط عمومی خانه فرهنگ حر اعلام کرد این دوره‌ها شامل آموزش قرآن، زبان انگلیسی، معرق، خوشنویسی، موسیقی و ... است. مهلت ثبت‌نام تا پنجم مهرماه اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند به نشانی خیابان کارگر جنوبی، ضلع شمال شرقی میدان حر مراجعه کرده و یا با شماره 66402365 و 66963999 تماس بگیرند.

کد خبر 749079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha