۲۷ شهریور ۱۳۸۷، ۱۸:۳۶

شیخ قبلان تاکید کرد:

مقاومت سپر لبنان و حامی ارتش / اسرائیل در کمین لبنان است

مقاومت سپر لبنان و حامی ارتش / اسرائیل در کمین لبنان است

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان امروز با تاکید بر ضرورت حمایت از روند گفتگو و آشتی در این کشور خاطر نشان کرد مقاومت سپر دفاع از لبنان و حامی ارتش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، شیخ "عبدالامیر قبلان" در دیدار "محمدرضا شیبانی" سفیر ایران در لبنان و میرمسعود حسانیان کاردار جدید و مجتبی فردوسی پور کاردار قبلی سفارت کشورمان در بیروت بر ضرورت حمایت از روند آشتی و گفتگو میان لبنانی ها تاکید کرد.
 
شیخ قبلان گفت : جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود در خط اعتدال (میانه روی) حرکت می کند و به هیچ کس تعدی نکرده است و به هیچ کس اجازه تجاوز و تعدی به خود را نخواهد داد.

وی تاکید کرد : کشورهای عربی و اسلامی باید در کنار جمهوری اسلامی ایران که از تمام مسائل به حق ملتهای منطقه و مبارزات آنها حمایت می کند، قرار گیرند.

شیخ قبلان همچنین در دیدار هیئتی از روزنامه "اللواء"، درباره گفتگوهای ملی لبنان را که جلسه اول آن روز گذشته برگزار شد، گفت : این گفتگوها در کاخ ریاست جمهوری گام بلندی پس از دیدارها و آشتی ها در مناطق مختلف بوده است.

وی خاطر نشان کرد : نباید درباره هیچ مسئله ای با هم اختلاف داشته باشیم، زیرا اسرائیل در کمین لبنان نشسته است؛ همبستگی و انسجام میان نیروهای امنیتی و مقاومت وجود دارد؛ مقامت سپر لبنان و حامی ارتش و آزاد کننده سرزمین است و پیوسته در راه حمایت از لبنان تلاش می کند.

کد خبر 751744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha