۸ مهر ۱۳۸۷، ۱۴:۲۵

جلالی به مهر خبر داد:

ضرغامی در کمیسیون امنیت ملی/ اعلام آمادگی صدا و سیما برای مقابله با تهاجم رسانه ای غرب

ضرغامی در کمیسیون امنیت ملی/ اعلام آمادگی صدا و سیما برای مقابله با تهاجم رسانه ای غرب

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس صداوسیما با حضور در کمیسیون امنیت ملی اعلام آمادگی کرد که رسانه ملی با تهاجم رسانه ای دنیای غرب مقابله کند.

کاظم جلالی پس از پایان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونین وی حضور داشتند تصریح کرد: آقای ضرغامی با توجه به نقش موثر رسانه ملی در حوزه سیاست خارجی و همچنین امنیت ملی، در کمیسیون حضور یافت و ضمن ارایه گزارشی از وضعیت سازمان صدا و سیما و تبیین برنامه‌های سازمان مذکور در خصوص مسایل مربوط به سیاست خارجی و ارایه اطلاعات و اخبار به مخاطبین، نظرات اعضای کمیسیون را نیز استماع کرد.

نماینده مردم شاهرود خاطرنشان کرد : در این جلسه ضرغامی از وضعیت شبکه‌های ماهواره‌ای به تفکیک موضوعات و سیاست‌های رسانه‌ای جهانی جهت تاثیرگذاری بر افکار عمومی ایران توضیحاتی ارایه کرد.

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: رئیس سازمان صدا و سیما از آمادگی کامل این سازمان جهت برخورد با تهاجم رسانه‌ای دنیای غرب سخن گفت و اضافه کرد که این امر منوط به پشتیبانی جدی دولت و مجلس از سازمان خصوصا در زمینه بودجه‌ای می‌باشد.

به گفته جلالی، ضرغامی از تنگناها دراین حوزه با اعضای کمیسیون سخن گفت. جلالی افزود: در این جلسه معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما گزارشی از فعالیت‌های این معاونت به کمیسیون ارایه کرد.

وی گفت: اعضا کمیسیون خصوصا از مستندی که برای دوران دفاع مقدس ساخته و پخش شد تشکر و قدردانی کردند.

مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود : در ادامه این جلسه لایحه چگونگی حفاظت دریا و رودخانه‌های مرزی از آلودگی به مواد نفتی و همچنین طرح اصلاح تبصره چهار قانون برقراری حقوق وظیفه یا مستمری بازماندگان آن دسته از مهاجران و کسانی که به مناطق جنگی مراجعت نموده و به علت برخورد با مواد منفجره معلول یا فوت می‌شوند تصویب،  ولی طرح تاسیس کارگروه‌های مشورتی مجلس شورای اسلامی در استان‌ها رد شد.

کد خبر 757565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha