۲۲ مهر ۱۳۸۷، ۱۰:۲۹

ارتش لبنان عوامل انفجارهای طرابلس را بازداشت کرد

ارتش لبنان عوامل انفجارهای طرابلس را بازداشت کرد

ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در نتیجه تلاش ها و پیگیری های قوای مشترک ارتش و نیروهای امنیت داخلی لبنان، عوامل انفجارهای اخیر طرابلس بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، در این بیانیه آمده است: نیروهای ارتش لبنان افراد یک گروهک تروریستی را که در انفجارهای اخیر طرابلس دست داشته اند بازداشت کرده اند. این افراد به هنگام بازداشت، بسته های انفجاری در اختیار داشته که قصد داشتند از آنها در عملیات تروریستی دیگری استفاده کنند.

در بخش دیگر بیانیه گفته شده است: نیروهای امنیتی و ارتش لبنان در حال حاضر تمامی تلاش خود را برای بازداشت "عبدالغنی علی الجوهر" یکی از اعضای اصلی این گروهک به کار گرفته اند.

در پایان بیانیه آمده است: افراد بازداشت شده بلافاصله تحت بازجویی های ویژه قرار گرفته اند و متعاقبا جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه خواهد شد.

شمال لبنان طی ماههای اخیر شاهد درگیری و انفجارهای متعدد بوده است. در آخرین انفجار که یک دستگاه اتوبوس نظامی را در منطقه البحصاص واقع در ورودی جنوبی طرابلس بزرگترین شهر شمال لبنان هدف قرار داده بود؛ پنج نظامی لبنانی کشته و 24 نفر از جمله 18 نظامی زخمی شدند.

کد خبر 764069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha