۲۶ مهر ۱۳۸۷، ۱۴:۲۹

در نیمه اول امسال صورت گرفت؛

پخش 216 هزار تن آسفالت در سطح معابر شمال شرق تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 216 هزار تن آسفالت در مساحتی بالغ بر یک میلیون و 620 هزار مترمربع در سطح معابر منطقه پخش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس جواد میرزاقلی افزود: به منظور تسریع در آمد و شد خودروها و افزایش ضریب ایمنی تردد در سطح معابر، آسفالت اساسی، روکش دستی و مکانیزه و مرمت نوارهای حفاری با جدیت از سوی ادارات فنی تحت نظر این معاونت، در دست اقدام قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از ابتدای فروردین سالجاری تا کنون ، 13500 تن آسفالت به صورت لکه گیری ثابت و سیار هندسی به طول 79 هزار متر و روکش مکانیزه به مقدار 38000 تن در سطح معابر منطقه اجرا و به بهره برداری رسیده است .

میرزاقلی افزود: همچنین در این مدت حدود 99 هزار تن به متراژ 671 هزار متر تراش روکش مکانیزه آسفالت و روکش دستی آسفالت 57 هزار تن در مساحت 487 هزار متر طول در سطح معابر پخش شده که تا حد بسیار زیادی رضایت شهروندان را فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: پخش 7 هزار تن آسفالت اساسی به متراژ 52 هزار متر و تناژ 7 هزار تن و مرمت نوارهای حفاری به مساحت 1327 متر طول و 229 تن با همکاری ادارات فنی نواحی 9 گانه انجام و به بهره برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار گفت: با اجرای عملیات آسفالت در منطقه ، در فصول بارندگی تردد برای شهروندان به سهولت انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر 766638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha