۱ آبان ۱۳۸۷، ۱۲:۴۶

بررسی عوامل جذب دانشجویان به نماز و تأثیرات آن در اخلاق دانشگاهی

بررسی عوامل جذب دانشجویان به نماز و تأثیرات آن در اخلاق دانشگاهی

سلسله نشستهای تخصصی با محور "عوامل جذب دانشجویان به نماز و تأثیرات آن در اخلاق دانشگاهی" همزمان با برگزاری هفدهمین اجلاس سراسری نماز در دانشگاههای کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد شمس مسئول دبیرخانه ستاد عالی اقامه نماز در دانشگاههای کشور با بیان این خبر گفت: پرسشهای نسل جوان درباره نماز، نقش الگوها در تأثیرپذیری دانشجویان در امر نماز و نقش دانشجویان در فعالیتهای ترویج و توسعه اقامه نماز از دیگر محورهای برنامه ها و همایشها و سلسله نشستهای تخصصی نماز است که در دانشگاهها برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاههای آموزشی ائمه جماعات مساجد در دانشگاهها خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در قالب طرح "عروج" در دانشگاههای اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری اجرا شده و بازخورد مثبتی داشته است.

مسئول دبیرخانه ستاد عالی اقامه نماز از برگزاری کارگاه آموزشی "مدیریت موفق نماز جماعت" و همایش "نماز و سلامت انسانها" در سال جاری در دانشگاههای سمنان، اردبیل، فارس و هرمزگان خبر داد.

وی یادآور شد: هفدهمین اجلاس سراسری نماز در آذر ماه با شعار "نماز، دانش و رسالت دانشگاه" در دانشگاه تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد شمس از برگزاری اولین گردهمایی ائمه جماعات برتر و موفق با حضور 500 نفر از ائمه جماعات برتر و موفق دانشگاههای کشور خبر داد.

کد خبر 769999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha