۱۵ آبان ۱۳۸۷، ۱۴:۵۵

جزایری در گفتگو با مهر:

امیدواریم اوباما عاقل باشد و قدرت واقعی ایران را خوب درک کند

امیدواریم اوباما عاقل باشد و قدرت واقعی ایران را خوب درک کند

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: ما امیدواریم باراک اوباما بر اساس عقل گرایی و واقعیت پذیری کار خود را آغاز و قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را نیز به خوبی درک کند.

سردار سید مسعود جزایری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری است که روی استقلال و آزادی خود و همچنین آموزه های دینی که انقلاب بر اساس آن برپا شده معامله نخواهد کرد و بهتر است رئیس جمهور جدید آمریکا نیز این موضوع را به خوبی درک کند.

وی افزود: زمامداران جدید آمریکا نباید تحت تاثیر صهیونیسم جهانی قرار بگیرند بلکه باید بر اساس منافع ملت خودشان مراقب باشند و برنامه هایشان را به گونه ای تنظیم کنند که نظام تعدی گری گذشته و رژیم مبنی بر شرارت را تبدیل به صلح و دوستی کنند.

سردار جزایری در خصوص اخطار ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهان ارتش آمریکا مستقر در عراق، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح اخطاری را به نظامیان آمریکایی مستقر در عراق داده است که مراقب خطوط پروازیشان باشند،‌ تا به گونه ای تنظیم شود که از خطوط پروازی و حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند چرا که در غیر این صورت نیروهای مسلح ما با هر گونه تجاوز برخورد قاطع و اساسی می کنند. 

کد خبر 777817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha