۶ آذر ۱۳۸۷، ۱۴:۵۱

برزگری:

فرهنگ بسیج در سالهای پس از جنگ نیز باید زنده بماند

فرهنگ بسیج در سالهای پس از جنگ نیز باید زنده بماند

کرج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: فرهنگ بسیج باید در سالهای پس از جنگ نیز زنده بماند تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، نظام الدین برزگری، پیش از ظهر امروز در گرامیداشت هفته بسیج در سازمان استاندارد با بیان این مطلب اظهار داشت: بنیان گذاری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی به مثابه کاشت یک نهال بود که به یاری بسیج و مردم، این نهال بعد از 30 سال به یک درخت تنومند تبدیل شده و دشمن نمی تواند حتی یک شاخه از آن را از بین ببرد.

وی ادامه داد: شاخ و برگ درخت تنومند انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته، تا جایی که امروز مبارزان در غزه، عراق و بسیاری از کشورهای اسلامی برای مبارزات خود از انقلاب اسلامی و بسیج، ایده های زیادی می گیرند.

این مسئول خود را یک بسیجی دانست و افزود: فرهنگ بسیج در ادارات، نهادها و موسسات، فقط به عقیده و باور مربوط نمی شود، بلکه باید بسیجیان این مراکز با در نظر داشتن نوآوری و شکوفایی در صحنه های پژوهش جهانی نیز فعالیتهای درخشانی داشته باشد.

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در این خصوص خاطرنشان کرد: بسیج به موازات توجه به آموزشهای نظامی باید با فناوریهای جدید نیز آشنا باشد تا بتواند درخشش در صحنه های علمی جهانی را نیز به کارنامه خود وارد کند.

کد خبر 790545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha