۱۱ آذر ۱۳۸۷، ۸:۵۷

همزمان با روز ملی ازدواج؛

خیرین و خادمان امر ازدواج در یزد تجلیل شدند

یزد - خبرگزاری مهر: همزمان با روز ملی ازدواج در همایشی با عنوان مطلع عشق، خیرین و خادمان امر ازدواج همچنین زوجهای موفق و الگو در استان یزد تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در یزد، این همایش به منظور ترویج فرهنگ ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان برگزار شد و در مراسمی شاد از دستگاههای مختلف که به نحوی با امر ازدواج در ارتباط هستند، تقدیر شد.

در همایش یاد شده، 120 زوج جوان موفق در فرهنگسرای شهرداری یزد گردهم آمدند و با شرکت در این مراسم، موفقیت در ازدواج آگاهانه و بهنگام خود را جشن گرفتند.

در همایش مطلع عشق از حجت الاسلام راشد یزد، حجت الاسلام مدرسی، استاد شایق و استاد آوایی از اساتید حوزه و دانشگاه، فرماندار و امام جمعه میبد، رئیس صدا و سیمای استان یزد، مدیرکل سازمان بهزیستی استان یزد و جمع دیگری از مسئولان استان به عنوان خادمان امر ازدواج تجلیل شد.

همچنین از شهید پاکنژاد و خانواده وی به دلیل ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تالیف کتبی در خصوص ازدواج تقدیر شد.

تعدادی از خیرین و مسئولان موسسات خیریه ازدواج همچنین زوج موفق کم بینا و زوج شمشیرباز استان یزد نیز در این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

همایش مطلع عشق همزمان با روز ملی ازدواج در فرهنگسرای شهرداری یزد با حضور جمعی از هنرمندان صدا و سیما، مسئولان ادارات استان و زوجهای موفق با همکاری سازمان ملی جوانان استان یزد برگزار شد.

کد خبر 792787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha